Atitudinea pozitiva in afaceri

O atitudine pozitiva si o viziune optimista asupra vietii sunt doar cateva dintre ingredientele unei vieti reusite, atat in plan sentimental, cat si in plan profesional.
Primul lucru la care trebuie sa ne gandim atunci cand incepem un proiect nou sau acceptam o noua provocare este ca indiferent de rezultatul final, avem de castigat ceva: experienta, aprecierea celor din jur sau pur si simplu, stima de sine.
Sansa ca rezultatul final sa fie unul bun depinde foarte mult de felul in care analizam si pornim lucrurile: in loc de “nu pot”, sa spunem “incerc”, in loc de “nu stiu cum” , sa spunem “mi-as dori sa pot”, in loc de “voi incerca” sau “am incercat”, sa spunem “pot”.

Citeste si:  Manipularea sefului

Nu numai felul in care incepem o actiune stabileste din start evolutia ei, ci si disponibilitatea si implicarea noastra pe parcurs.
Pe plan profesional, atitudinea joaca un rol foarte important. Nu este de ajuns sa afisezi celor din jur o atitudine buna, optimista, pozitiva. Trebuie sa actionezi in consecinta si sa iti intri in rol, rolul de persoana pozitiva, care stie ce vrea de la viata si mai ales, de la cei din jur.
Daca vrem ca afacerile sa ne mearga bine, daca vrem sa fim vazuti cu ochi buni la locul de munca si daca vrem sa atragem lucrurile bune de partea noastra, trebuie sa oferim la randul nostru lucruri bune.
O gandire negativa aduce cu sine multe infrangeri, frustrari si neimpliniri care ne pot afecta foarte mult, in special in ceea ce priveste partea profesionala si relatiile cu cei din jur.
Cand mergem la birou cu chef de munca, incarcati cu energie pozitiva, lucrurile vor merge mult mai usor: munca nu ni se va mai parea grea si covarsitoare, problemele se vor rezolva de la sine, iar sefii vor fi incantati sa vada ca au astfel de persoane in department si cine stie..poate vei obtine chiar si o promovare.
Cand mergem la o intalnire importanta de afaceri unde trebuie sa negociem lucruri importante, atitudinea pozitiva este cea care ne ajuta sa rezolvam mult mai simplu si mai repede problema. Cand suntem pozitivi le transmitem si celor din jur aceeasi stare. Entuziasmul cu care abordam lucrurile si prezentam situatia este cel care pune valoare si ne ajuta sa luam cele mai bune decizii, mai ales in situatiile de criza sau cand suntem in imposibilitatea de a lua o decizie.

Citeste si:  Reprezentanta Romaniei la Miss Universe va fi aleasa pe 27 iunie

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.