fbpx

Compararea ofertelor de job

Atunci cand primesti mai multe oferte de job inseamna ca esti bine cotata si apreciata pentru ceea ce faci la actualul loc de munca.
Exista multi factori de care persoanele care cauta un job tin cont atunci cand se hotarasc fie sa accepte oferta, fie sa o refuze. Acestea includ:
– reputatia companiei
– cultura companiei
– munca in sine (in termeni de interes, provocare, etc.)
– posibilitatea de avansare in timp
– calitatea comunitatii
– cheltuielile de relocare
– ingrijirea dependenta
– asigurarile primite
– partenerii de lucru
– bonusurile si primele primite
– perioada de concediu
– concediile si vacantele platite
– zilele de concediu medical
– orele de munca, incluzand programul flexibil
– optiunile de comunicare
– impartirea profitului
– posibilitatea obtinerii unei masini de serviciu, telefon sau laptop.
Suntem de acord cu tine ca alegerea unei oferte de job este o situatie dificila si lucrurile trebuie sa fie cantarite extrem de bine. Pune in balanta avantajele si dezavantajele si vezi care cantaresc mai mult. Intereseaza-te de ceea ce iti convine, pune intrebari. Urmareste punctual lista pe care am intocmit-o pentru tine mai sus si vezi ce anume iti doresti mai mult si ce anume vei primi cu siguranta.
Nu te uita in primul rand la pachetul salarial, ci la mediul in care vei lucra si la sansele de promovare pe care le ai intr-un timp relativ scurt. Mediul in care vei lucra este extrem de important intrucat vei sta cel putin 8 ore pe zi impreuna cu ei si este important sa va intelegeti.

Citeste si:  Claudia Cardinale, invitata de onoare la TIFF 2009
Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.