Cum capeti incredere in tine

Multi oameni isi doresc sa aiba mai multa incredere in abilitatile lor. Cu alte cuvinte, ei cauta o incredere de sine sporita atunci cand vine vorba de performanta de la locul de munca, relatia cu colegii si manevrarea situatii dificile. Daca esti si tu una dintre aceste persoane, atunci trebuie sa alfii ca nu esti singura. Ce poti sa faci penru a te simti mai sigura pe tine?
In primul rand, aminteste-ti ca tu si job-ul tau nu sunteti una si aceeasi. Asta inseamna ca daca faci o greseala la locul de munca, nu esti proasta. Este foarte usor sa luam greselile in mod personal, sa le vedem ca o reflectie a adevaratei noastre persoane, decat sa o acceptam pur si simplu ca ceea ce este: o greseala si atat.
Chiar daca nu pare intotdeauna asa, toata lumea face greseli din cand in cand. Cel mai bun mod in care poti sa faci fata unei greseli este sa ti-o asumi si sa prezinti o solutie.
Asta arata faptul ca esti onesta, si, prezentant modalitati prin care problema respectiva poate sa fie reparata, seful tau te poate pune chiar pe tine sa repari aceasa greseala.
Daca esti cinstita vei avea numai de castigat.
O alta problema des intalnita este sentimentul acela de nesiguranta pe care il poti avea atunci cand vine vorba de colegi. Multi oameni simt ca nu se potrivesc, ca nu se adapteaza in acel grup si mai mult decat atat, ei nu stiu cum anume sa evite un conflict. Daca socializarea este problema, atunci va trebui sa iesi putin din zona aceea de confort si sa te implici un pic.
Este posibil sa descoperi chiar ca ai lucruri in comun cu anumite persoane.
Atunci cand te confrunti cu conflicte este bine sa inveti cate putin din tehnicile de comunicare necesare.
Sa te confrunti cu colegi negativi nu este niciodata un lucru usor sau amuzant. Incearca sa iti amintesti ca tu valorezi mai mult si nu te lasa provocata, chiar daca persoana respectiva este chiar propriul tau sef.
Este posibil sa ajungi intr-un punct in care sa te simti nesigura de calitatile tale. Daca se intampla asa, cauta carti bune care sa te ajute sa depasesti momentul.
In cele din urma, suntem de parere ca ar trebui sa iti acorzi cateva provocari. O modalitate excelenta ar fi sa preiei noi proiecte speciale.

Citeste si:  Keynote Speaker - profesia

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.