Cum sa devii mai eficienta

Atingerea telurilor intr-un mod eficient este posibila numai atunci cand esti organizata corespunzator. Iata cateva idei care te vor ajuta sa devii mai organizata:
1. Foloseste un calendar de buzunar pe care sa il porti tot timpul cu tine.
2. Foloseste liste si bifeaza activitatile incheiate
3. Alcatuieste-ti zilnic o lista cu ce ai de facut si stabileste prioritatile, apoi fa acele activitati in ordinea respectiva.
4. Pastreaza pe birou numai un proiect pentru a nu iti distrage atentia.
5. Nu programa fiecare minut al zilei
6. Inainte sa pleci de la serviciu seara, aseaza pe birou cel mai important proiect pentru a doua zi.
7. Stabileste o rutina eficienta care sa se potriveasca cu tine sau cu slujba ta.
8. Cauta doua sau mai multe activitati complementare pe care sa le poti face in acelasi timp.
9. Pastreaza rezervele de materiale intr-un dulap, nu pe biroul tau.
10. Creaza sisteme personale care functioneaza pentru tine, si apoi urmeaza-le. Asigura-te ca le updatezi periodic.

Citeste si:  Oriunde, oricand... Tara Fashion

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.