Cum sa te faci auzita la birou

Care este planul tau pentru a ajunge la succes in ceea ce priveste munca ta? Citeste cum poti sa iti pui in aplicare cele mai bune idei ale tale.

Tehnicile de comunicare. In fiecare zi, in cursul muncii tale discuti cu o varietate de oameni. Cum sa devii un bun comunicator? In primul rand, asculta. Imbunatateste-ti abilitatea de a asculta cu atentie. Atunci cand seful tau te cheama pentru o sedinta, adu un pix si un caiet in care sa notezi elementele importante ale discutiei. Nu ezita sa pui intrebari.
Fii constienta de asteptarile sefului tau. Inainte de orice altceva, cunoaste si retine ce asteapta seful tau de la tine. Stiind ceea ce el vrea si cum vrea sa iti faci treaba te va ajuta sa te concentrezi mult mai bine.
Planificarea si discutarea unui proiect. Atunci cand seful tau anunta din senin ca ai un nou proiect dar nu te cheama intr-o sedinta pentru a discuta detaliile, asigura-te ca incerci sa comunici metodele alternative. Pune intrebari specifice, si noteaza-ti raspunsurile. Daca observi din senin ca sefult au are cateva minute libere, intreaba-l daca puteti discuta pentru a pune la punct detaliile despre noul proiect. Nimic nu combate entuziasmul

Citeste si:  Un leader adevarat

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.