Folosirea mobilului la locul de munca

Sa ai telefonul mobil cu tine la locul de munca poate fi foarte folositor, dar de asemenea si foarte deranjant, intrucat te poate intrerupe. Prietenii si familia ta pot sa te gaseasca oricand, oriunde, ceea ce poate fi putin enervant.
Atunci cand esti in timpul liber, alegerea de a-ti inchide telefonul mobil sau nu este in intregime a ta. Atunci cand vine vorba de folosirea mobilului la locul de munca, totusi, trebuie sa fii atenta sa nu iti deranjezi colegii si seful, ca sa nu mai vorbim de abilitatea ta de a-ti face treaba cum trebuie. Iata cateva reguli pe care ar trebui sa le urmezi daca ai telefonul la locul de munca.
1. Seteaza-ti telefonul pe silentios
Daca ai telefonul cu tine la locul de munca, nu ar trebui sa se si sune. Daca nu vrei sa il opresti complet, cel putin pune-l pe vibratii. Sunetele diferitelor ringtonuri sunand toate odata pot fi foarte enervante pentru cei din jur. Mai ales, ca nu vrei ca seful sa afle ca vorbesti la telefon atat de des.
2. Foloseste-ti mobilul doar pentru lucruri importante
Daca ai telefonul mobil cu tine la locul de munca, ar trebui sa il folosesti doar pentru apeluri importante. Cum ar trebui sa clasifici un apel important? De exemplu, daca asistenta de la scoala te suna, daca te suna copilul, parintii. Daca insa, te suna mama sa iti povesteasca ca un var de-al tau se insoara, nu se pune ca fiind apel important.
3. Lasa-ti apelurile sa intre in casuta vocala
In timp ce muncesti, lasa-ti casuta vocala pornita pentru a prelua apelurile importante pentru tine. Iti va lua mai putin timp sa le asculti si sa le verifici pe urma, decat sa raspunzi la fiecare in parte.
4. Gaseste un loc privat in care poti sa dai telefoane
Chiar daca este ok sa folosesti telefonul mobil la locul de munca in pauza pentru a da apeluri private, nu sta pur si simplu la birou. Gaseste un alt loc in care poti sa vorbesti, un loc in care conversatia ta nu este auzita.
5. Nu lua telefonul cu tine la baie…niciodata.
Aceasta regula ar trebui sa se aplice atat la locul de munca, cat si in alte locuri. De ce? Ei bine, nu stii niciodata cine se afla in baie langa tine si nu e foarte placut ca persoana cu care vorbesti sa auda trasul apei.
6. Nu iti lua telefonul mobil in sedinte sau la intalniri
Chiar daca ai telefonul pus pe vibratii, daca primesti un apel vei fi tentata sa vezi de la cine e. Nu numai ca nu este politicos, dar este un semnal clar pentru seful tau ca mintea ta nu este 100% la job. Toate apelurile pot astepta pana dupa intalnire sau sedinta sau pana la pauza.

Citeste si:  Nu exista "Eu"in echipa

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.