Gestionare timp

Problemele cu timpul iti pot da peste cap sarcinile de la locul de munca. Se intampla deseori ca timpul sa ti se para insuficient pentru a-ti termina toate sarcinile. Iata cativa pasi pentru a-ti manevra mai bine timpul.
1. Inceteaza sa te mai invarti de colo colo si nu mai pierde timpul.
2. Imparte sarcinile in parti mai mici pentru a te ocupa mai bine de ele si pentru a te incadra in timp. Ocupa-te de ele in functie de prioritati si in functie de deadline-uri. Vei fi astfel mai eficienta.
3. Acorda-ti timp pentru a te auto-evalua si pentru a vedea daca corespunzi profilului jobului tau si poti intr-adevar sa faci fata acestui job. Daca consideri ca nu mai faci fata, atunci ar fi indicat sa cauti altceva, un alt job care sa ti se potriveasca.

Citeste si:  Fii fericita de una singura

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.