Invata sa relationezi cu succes

Nu astepta pana iti dai demisia ca sa incepi sa relationezi cu colegii de munca. Implica-tr acum, dezvolta-ti cercul interior inainte sa ai nevoie de ei pentru a te ajuta intr-o problema a jobului. Vei fi fericita ca ai facut-o. Tocmai de aceea, ar fi bine sa tii cont de sfaturile de mai jos:
1. Intra in organizatii profesionale din domeniul tau si participa activ la intalnirile acestora. Acest lucru nu doar arata bine in CV-ul tau, dar te si pune in contact cu oamenii potriviti.
2. Fii la curent cu schimbarile din domeniul tau si participa la seminarii si cursuri de perfectionare. Fa eforturi pentru a te prezenta celorlalti participanti si trainerilor. Imparte tuturor cartea ta de vizita.
3. Gazduieste intalniri cu profesionisti din domeniul tau, la sediul companiei tale si ofera-le tratamentul VIP cat timp se afla acolo. Nici nu stii cand devii norocos si iti faci o legatura business importanta.
4. Gaseste pe cineva care are mai multa experienta si cunostinte decat tine si roaga-l sa fie mentorul tau in cariera. Lucrul acesta va presupune timp din partea amandurora, dar iti va prinde foarte bine sa profiti de experienta si cunostintele acestuia, precum si de relatiile sale.
5. Evita sa devii o bataie de cap si sa-i bantui pe ceilalti sa te ajute cu slujba ta. Intelege ca relationarea presupune timp pentru a deveni eficienta.

Citeste si:  Internship-uri pentru studenti

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.