Marketing afacere retail

Fiecare afacere este o afacere de marketing. Acest lucru este foarte adevarat in special pentru afacerile de tip retail. Intr-un mediu de afacere competitiv, inceperea unei afaceri de tip retail inseamna doar jumatate din treaba. Retailerii trebuie sa lucreze in mod constant pentru a-i convinge pe clienti sa le cumpere produsele. Cunoasterea si aplicarea tehnicilor de baza ale marketingului pot creste afacerea si iti pot indeparta competitorii.
1. Cauta si identifica piata tinta. O afacere retail depinde de obicei de o zona locala definita.
2. Dezvolta un mesaj de marketing unic. Gandeste-te cum un magazin de retail sau un produs ajuta la rezolvarea unei probleme particulare.
3. Creaza un kit de marketing.
4. Dezvolta un website. Acesta ar trebui sa asigure toate informatiile relevante in legatura cu afacerea produsele.
5. Fa publicitate in locuri publice sau pe siteuri online care sunt relevante produsului sau pietei tale.
6. Construieste relatii bune cu clientii.
7. Organizeaza evenimente precum vanzari speciale de Ziua Indragostitilor, Craciun, Revelion, Paste, etc.

Citeste si:  MS Stage: buna, ca intotdeauna

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.