Planificarea eficienta a timpului

Planificarea eficienta a timpului inseamna planificarea eficienta a vietii. Oamenii care se descurc bine cu timpul sunt persoane creative. Isi fac planuri de lunga si de scurta durata, isi pastreaza un program destul de realist, iau pauze eficiente si cronometrate., si abordeaza sarcinile mai degraba ca oportunitati decat ca obligatii.
Poate ca nu suntem toti la fel, insa fiecare dintre noi are la dispozitie 24 de ore, nici mai mult, nici mai putin. Depinde de tine daca profiti la maxim de aceste ore.
Iata cateva sfaturi pe care vi le dam noi pentru a va coordona cat mai bine timpul:

Citeste si:  Barack Obama este aproape de o decizie importanta: ce caine va aduce la Casa Alba

1. Fii activa.
2. Stabileste-ti scopuri, teluri, obiective.
3. Fa-ti actiunile sa devina o prioritate.
4. Pastreaza-ti concentrarea.
5. Creaza-ti deadline-uri realiste.
6. Fa-o acum! Odata ce te-ai decis asupra unui plan si esti concentrata, fa-o.
Cucereste ceea ce ai de facut. Fa lucrurile mari sa pari mici si acorda-i fiecarei parti din treaba ta un deadline realist.
Organizeaza-te cat mai bine.
Ignora intreruperile.
Acorda-ti timp pentru a invata cum sa faci lucrurile singura.
Acum, nu maine. Profita de oportunitati.
7. Echilibreaza-ti viata.

Citeste si:  Fiul lui Gerard Depardieu a murit la varsta de 37 de ani, in urma unei pneumonii

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.