Redactarea scrisorii de multumire

Redactarea scrisorii de garantie, sau al emailului de multumire, dupa interviul de angajare, este o necesitate. De fapt, unii angajatori se gandesc ca din ce in ce mai putini aplica cu promptitudine. Planuieste sa trimiti scrisori de multumire sau note de multumire cat mai curand posibil ( de preferabil in 24 de ore) dupa interviu.
Ca orice „bucatica”de hartie, este cel mai bine sa pastrezi „publicul”in minte. Adreseaza-le lor problemele si preocuparile. In general, scrisorile electronice sunt recomandate.
Totusi, unii specialisti recomanda sa luam in considerare „personalitatea”organizatiei si ceea ce simtim in timpul interviului.
Daca interviul tau a fost un proces informal si/ sau tu ai construit imediat un raport cu interviatorul, o nota scrisa de mana va fi ok. Atunci cand nu este sigura ce anume sa scrii, cauta pe internet cateva modele de scrisori de multumire pentru a lua un exemplu.
Pentru a-i multumi persoanei cu care ai vorbit, scrisoarea de multumire reintareste faptul ca vrei slujba. Nota: Chiar daca nu vrei slujba, scrie o scrisoare de multumire cu respect, pentru ca nu stii niciodata unde te va purta viitorul tau, asa ca de ce sa iti dai singura foc la pod?
Atunci cand interviul se petrece la cina, asigura-te ca le multumesti tuturor, atat pentru masa cat si pentru acordarea timpului respectiv pentru a discuta pozitia companiei.
Astfel, oricum ai redacta scrisoarea, fie electronic, fie de mana, este bine sa o facem, intrucat ne poate mari sansele de a obtine o slujba.

Citeste si:  NESCAFÉ 3in1 si Discovery Channel te invita in aventura cunoasterii!

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.