Rezolvare conflicte

Toate treburile de la locul de munca pot fi stresante pentru toate persoanele implicate. Invata cum sa abordezi persoana cu care lucrezi si rezolva situatia. Urmareste acesti pasi pentru a face fata conflictelor la locul de munca.
1. Decide daca vrei sa te confrunti cu persoana care te deranjeaza.
2. Vorbeste cu persoana respectiva cu calm, politicos si rational. Concentreaza-te asupra situatiei si asupra faptelor, evitand barfa si atacurile personale.
3. Fii atenta, avand grija sa nu iti exprimi ostilitatea in postura ta, expresia faciala sau tonul. Fii indrazneata, insa nu agresiva.
4. Asculta persoana cealalta cu atentie. Ce incearca sa iti spuna? Asigura-te ca ii intelegi pozitia.
5. Exprima-ti interesul asupra a ceea ce spune persoana cealalta.
6. Comunica cu atentie ceea ce vrei, oferind sugestii pozitive si recomandati. Fii dornica sa fii flexibila.
7. Discuta cu supervizorii daca problema capata alte dimensiuni.

Citeste si:  ”Anii cei mai buni sunt cei ce vor urma”, de 25 de ani formula succesului pentru Directia 5

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.