fbpx

Schimbarea structurii jobului

In aceasta perioada de recesiune, multi angajatori trebuie sa le reduca angajatilor din salariu sau sa ii dea afara. Aceia care sunt suficient de norocosi incat sa continuie sa fie angajati se pot trezi cu extra sarcini, care erau odata facute de una sau de doua persoane. Uneori, supervizorii vad ca toata lumea incearca sa isi roteasca responsabilitatile pentru a asigura o distributie egala a muncii. Totusi, asa cum se intampla in toate afacerile, este nevoie de o anumita perioada de timp pentru a se recupera din punct de vedere financiar. Daca tu ca si angajat ai impresia ca nu este corect pentru o singura persoana sa faca toate treburile, poti sa ceri o schimbare in structura jobului.
– Citeste descrierea jobului si noteaza orice activitate care nu este listata acolo. Este de asemenea important sa cauti si sa fii atenta la termeni precum ” alte indatoriri sunt delegate de catre supervisor” .
– Daca angajatul descopera ca anumite indatoriri depasesc sarcinile pentru care a fost angajat initial, atunci ar trebui sa noteze asta pe o foaie separata de hartie.
– Pe o alta foaie de hartie, noteaza cat de mult dureaza sa faci fiecare sarcina. Fa copii ale descrierii jobului si ale indatoririlor curente pentru fiecare supervizor care este implicat in sarcinile pe care le dau angajatilor.
– Stabileste o intalnire intre patru ochi cu supervizorul tau care este responsabil de sarcinile pe care le ai.
– In aceasta intalnire nu discuta despre altcineva, decat despre tine.
Din pacate, o schimbare in structura jobului nu se intampla mereu peste noapte. Depinzand de marimea companiei, o cerere poate sa fie nevoie sa calatoreasca si sa fie aprobata de multe departamente inainte de a deveni o cerere finala.

Citeste si:  Voluntariatul - un start bun in cariera
Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.