Tehnici manevrare timp si stres

Corpurile noastre trec prin diferite procese pe parcursul intregii zile,intrucat avem de indeplinit atat sarcini majore, cat si sarcini minore, in functie de anumiti factori care contribuie la energia de care avem nevoie pentru a mentine un stil de viata activ. O dieta bine echilibrata, miscare fizica intre 10 si 30 de minute pe zi si suficient somn au un efect pozitiv important asupra productivitatii personale, eficientei si claritatii. Sa fii organizata, sa planuiesti dinainte si sa stii cand sa accepti un proiect si cand sa refuzi unul, te va scapa de un factor de stres considerabil.
Mentinerea unui somn sanatos reduce stresul care ar fi cauzat de lipsa de concentrare si atentie la detalii. Somnul corespunzator asigura faptul ca treaba este facuta cum trebuie de prima data.
Exercitiile fizice promoveaza un stil de viata sanatos. Functioneaza de asemenea ca un antidepresiv, asigurand energia necesara pentru a ramane optimista, productiva si pentru a lucra sub presiune.
Planuirea si prioritizarea sarcinilor cresc productivitatea si descrescstresul manevrand timpul intelept. Controleaza-ti timpul, fiind punctuala si productiva.
Invata cum sa iti imparti sarcinile. Fii constienta de ceea ce de te distrage si limiteaza aceste distractii.
Ia o pauza de 20-30 de minute in fiecare zi pentru a te indeparta de zgomotul si de atmosfera sociala care iti pot face rau. Cauta echilibrul intre munca si joc.

Citeste si:  Horoscopul saptamanii 6-12 ianuarie 2014

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.