Gustari sanatoase cu putine calorii

Gustarile pot fi bune pentru tine … sau nu. Depinde de cat de mult mananci sau de ce anume mananci. Poti sa tii foamea la distanta intre mese si sa obtii o extra nutritie alegand alimente bogate in nutrienti sau poti sa mai pui cateva kilograme pe tine daca nu esti atenta.
Gandeste-te la gustare ca la o mini-masa si mananca echilibrat. Ai grija de portii si alege putine proteine cu grasimi sanatoase. Te vei simti satisfacuta fara sa mananci prea mult. Alege sa mananci mai multe fructe, legume si cereale integrale si mai putine dulciuri. Iata cateva idei pentru niste gustari sanatoase:
– mere
– cirese
– branza
– pere
– grapefruit
– visine
– capsuni
– masline
– banane
– salata cu frunze de spanac, broccoli, felii de rosii si branza
Daca vrei neaparat sa mananci un baton de ciocolata, chipsuri sau o prajiturica, adu-ti aminte ca este ok sa faci asta din cand in cand, dar asta daca te limiteazi in rest la bugetul tau de calorii, dar pastreaza-ti portiile mici. Doar o prajiturica sau un baton mic. Fie ca aceste dulciuri mici sa nu depaseasca mai mult de 200 de calorii.

Citeste si:  Cele mai bune mancaruri pentru dieta ta

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.