Gustari sanatoase pentru copii

Asigura-te ca ii pregatesti copilului tau un pranz care sa fie sanatos. Iata cum sa eviti acele pranzuri scumpe, pline de grasimi si sa ii dai copilului tau ce e bun.
1. Pregateste-i micul dejun de seara. Vei fi mai creativa si mai putin stresata seara.
2. Pranzurile sanatoase ar trebui sa aibe un complex de carbohidrati precum paine din cereale integrale, o sursa de proteine, fructe, legume si lactate, precum branza, iaurt sau lapte.
3. Fii creativa. Atunci cand vine vorba de meniul copilului tau, trebuie sa fii inventiva. Daca ii vei introduce copilului tau aceleasi lucruri tot timpul, el se va satura de ele.
4. Opteaza pentru cat mai multe fructe si legume, dar de asemenea pentru salate.
5. Poti sa ii servesti si desert, insa nu trebuie sa exagerezi.
6. Introdu alimente noi treptat, incluzandu-le in gustarile preferate ale copilului tau. De exemplu, daca iubesti morcovii cu dressing, introdu-i si castravetele.

Citeste si:  53 de companii, ONG-uri si institutii publice sprijina Patronatul Medicinei Integrative in vederea reintegrarii persoanelor cu dizabilitati

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.