Cele 10 porunci ale unei siluete perfecte

1.Mananca in liniste deplina

Indiferent unde te afli, acasa sau la restaurant, nu uita niciodata ca masa trebuie sa fie un moment privilegiat si astfel trebuie sa te bucuri de mancarea din farfurie. Evita improvizatiile sau discutiile in contradictoriu. Ele te vor impiedica sa te concentrezi asupra calitatii si cantitatii mancarii. Daca te contrazici cu cineva, te vei grabi sa ingerezi cat mai repede cantitati mari de mancare, nemestecate, care iti vor dauna. Nu manca niciodata privind la televizor. Amestecandu-le, nu te vei bucura cu adevarat nici de masa si nici de televizor.

2.Mesteca cat mai incet

Alimentele inghitite prea repede sunt greu asimilate si nu elimina decat o mica parte din substantele nutritive. La fel de greu de asimilat sunt si inghititurile mari. Aceasta asimilare proasta naste repede foame, determina tulburari ale circulatiei sangelui, adica mai pe scurt: Celulita!

3.Mananca cu placere

Mancatul nu trebuie facut fie in sila, in graba sau doar pentru a-ti umple stomacul. Intr-adevar trebuie sa pastrezi o limita a ceea ce bagi in gura, insa cu cat de vei bucura mai mult de mancare, cu atat o inghiti mai usor si astfel nici nu risti sa te imbolnavesti de vreo maladie.

Citeste si:  Sprancene perfecte

4.Masa trebuie sa fie cat mai variata

Alege sa combini mancarurile intre ele! Pe langa faptul ca organismul tau are nevoie de toate alimentele pentru a functiona corect, este si o mare greseala sa mananci disociat. Stiu ca poate la inceput te va incanta ideea ca vei slabi foarte repede, dar mare iti va fi dezamagirea la sfarsit cand vei vedea ca vei pune la loc kilogramele date jos in mod dublu. Cum se explica asta? Organismul tau va fi secatuit de orice fel de urma a unor alimente pe care tu le-ai exclus. Cand vei incepe sa le reintroduci in alimentatia ta, el va profita si va extrage la maximum toate substantele prezente in acele alimente. Astfel ca si un mar te-ar putea ingrasa.

5.Mananca de 5-6 ori pe zi

Portioneaza-ti hrana in asa fel incat tot timpul sa mananci ceva. Si aici nu ma refer la rontaieli, ci la mese mici si dese. Orice nutritionist iti va spune ca sanatos este sa ai 4-5 mese pe zi, chiar 6. Explicatia este urmatoarea: atunci cand mananci la diferente foarte mari de timp, organismul deja se infometeaza si astfel simti nevoia sa bagi cat mai mult in gura. Deci te controlezi mai greu. In schimb, atunci cand mananci des, timpul dintre mese nu iti permite infometarea, el fiind prea scurt. In consecinta, mananci mai putin din lipsa de apetit. Poate ca mancand de 5 ori ti se pare ca ingerezi mult mai multa hrana decat daca ai manca de 2 ori. Complet fals: cele cinci mese pe care le mananci pe parcursul zilei insumeaza din punct de vedere al cantitatii mult mai putin decat cele doua mese copioase, din care organismul tau isi extrage pana la saturatie nutrientii, inclusiv grasimile.

Citeste si:  O piele luminoasa incepe cu... exfolierea! II

6.Cruditatile, patrunjelul si merele, alimentele minune

Pline de vitamine, legumele si fructele crude sunt adevarati furnizori de tonus si frumusete. Acestea contin fibre si sunt depurgative.

7.Evita sa bei lichide la masa

Bauturile umfla alimentele din stomac. Rezultatul: faimoasele balonari si tulburari de digestie!

8.Fructele si desertul nu se mananca ca felul III

Citeste si:  Dieta cu grapefruit

Trebuie sa stii ca fructele se digera mai usor pe stomacul gol. Iata de ce se recomanda se le mancati fie inainte de masa, fie in orele dintre mesele principale, niciodata dupa. Fructele sa mananca intotdeuna la cel putin 30 de minute dupa ce ati terminat felul principal. In privinta deserturilor, lasati-le doar pentru ocazii speciale, chiar daca va este greu. Mai bine transformati micul dejun intr-o salata de fructe cu o lingurita de miere.

9.Consumul de carne trebuie sa fie ponderat

Nu exista „nici o masa fara carne”. Foarte bogata in toxine, carnea consumata in exces oboseste si incarca organismul cu sarcini suplimentare. Daca totusi nu poti renunta la ea, inlocuieste-o cu carne alba de peste.

10.Nu se amesteca niciodata fainoasele si cerealele cu cartoful si carnea

Un amestec cu adevarat indigest! Orezul se consuma, de exemplu, in combinatie cu legume fierte, la fel si pastele sau carnea. Evitati painea alba. Consumati mai degraba graham sau pesmeti.


2 Comentarii
  1. Evitati sa beti lichide la masa si evitati de beti lichide reci dupa masa! Dupa masa trebuie sa consumam ceai ferbinte! orice tip de ceai,iar daca dorim un exemplu sanatos, putem copia exemplul chinezilor si japonezilor care consuma o cana fierbinte de ceai verde simplu dupa fiecare masa! De asta aia au o speranta de viata mult mai mare decat noi! De asta eu nu am vazut in viata mea chinezoaice grase sau obeze! Ar trebui sa ne dea de gandit asta!

    —– (explicatia: apa rece solidifica hrana uleioasa pe care tocmai ai inghitit-o. Va incetini digestia.Cand aceasta reactioneaza cu acidul, se va rupe si va fi absorbita de intestine mai repede decat mancarea solida. Trece in intestine si foarte rapid se transforma in grasime si duce la diverse boli precum cancerul ca fiind cea mai periculoasa dar si infarctul ..)

  2. Pai la punctul 4 ne spuneti ca e o mare greseala sa mananci disociat, iar la punctul 10 tocmai asta ne sugerati, sa mancam disociat : adica a nu asocia carbohidratii cu proteinele.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.