Cum sa tii kilogramele deoparte

1. Nu apela niciodata la diete fulger pentru a slabi
Atunci cand slabesti rapid, corpul tau va pierde carbohidratii si apa, nu grasimea. Corpul tau crede ca te infometezi si isi reduce rata metabolica, care face ca organismul sa arda mai greu fiecare calorie. Apoi, cand incepi sa mananci normal, corpul tau depoziteaza cat de multa mancare poate in celule de grasime in cazul in care apare o alta perioada de ” foamete”.
2. Cel mai bun plan de slabire: inlocuieste alimentele in loc sa le elimini
Desi multi oameni simt ca alimentele dietetice sau cu putine calorii nu sunt la fel de bune ca cele originale. Cheia este sa faci schimbari si sa incerci diferite branduri, pentru a-l alege pe cel care consideri ca iti place mai mult si ca ti se potriveste mai bine.
3. Renunta la sucuri pentru a slabi
Sa renunti la sucuri complet te poate ajuta sa scapi de 360 de calorii sau mai mult in fiecare zi. Chiar si sucurile din fructe si laptele integral pot adauga calorii nenecesare consumului tau zilnic. In loc, consuma mai multa apa si treci de la lapte integral la cel din soia. Lucrurile mici fac diferenta.
4. Slabire = dieta sanatoasa si miscare
Sa te trezesti, sa te misti si sa faci exercitii te va ajuta sa reduci cantitatea de calorii pe care va fi nevoie sa o reduci. Exista, in mod evident multe oportunitati pentru a fi atletic si activ, daca asta te intereseaza, dar acestea nu sunt singurele modalitati prin care poti creste nivelul activitatii tale. Poti sa mergi pe jos pana la scoala, sa mergi pe bicicleta pana la locul de munca, sa urci si sa cobori scarile de cateva ori inainte sa faci un dus, etc.
5. Schimbarile graduale sunt cele mai bune pentru slabire
Paseste treptat in dieta ta daca este posibil. Multe programe de diete iti permit sa faci asta. Aminteste-ti ca schimbarile mici sunt mai usor de astrat decat cele drastice. Incepe intotdeauna prin a mai lasa ceva inf arfurie, sau sa bei apa in loc de suc. Schimbarile mici sunt de asemenea mai probabil sa fie pastrate.
6. Nu manca mai mult
Daca esti plina sau satisfacuta, nu mai manca. Nu este nevoie sa mananci pana simti ca stomacul tau mai are putin si explodeaza. Retine ca dureaza ceva pana anumiti nutrienti ajung in sange, si circula la centrii nervosi ai creierului care regleaza apetitul.
7. Incearca sa nu interzici anumite alimente atunci cand tii dieta
Nu iti spune ca nu ai voie sa mananci niciodata un lucru, pentru ca cu cat il vei interzice mai tare, cu atat iti vei dori mai mult sa il consumi.
8. Tine-te de dieta mult timp
Dietele fulger si rutina de exercitii nesustenabila nu te va pastra la greutatea dorita pe termen lung. Trebuie sa te concentrezi asupra telurilor realiste si care pot fi atinse. Modificari de comportament cu care poti sa traiesti ani intregi, nu saptamani.

Citeste si:  Istoria coafarii parului

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.