Gustarea de la birou

75% din femeile care lucreaza la birou nu prea mai apuca sa manance, sau, daca o fac, nu prea mai mananca sanatos, motiv pentru care ajung sa ia foarte mult in greutate. Daca te numeri si tu printre aceste femei, urmareste sfaturile de mai jos:
1. In primul rand, daca vrei sa slabesti sau sa iti mentii greutatea, atunci umple-ti frigiderul numai cu lucruri care sunt sanatoase, si fara grasimi. Alege iaurt fara grasime, fructe, legume, etc.
2. Pentru birou prepata sandviciuri ci salada, cu peste, cu carne de pui, cu legume, etc. Ia-ti la tine si fructe, intrucat sunt foarte sanatoase si pot fi consumate oricand.
3. Daca poti, prepara-ti de acasa salate sanatoase pe care sa le iei cu tine si supe, intrucat au o cantitate scazuta de calorii.
4. Daca iti place, opteaza pentru mancare chinezeasca, insa, in nici un caz nu opta pentru mancare de tip fast-food.
5. Un alt lucru foarte important este sa nu sari niciodata peste micul-dejun, oricat de grabita ai fi.
6. De asemenea, conteaza foarte mult sa bei cel putin 2 litri de apa pe zi si sa nu mai consumi nimic dupa ora 18.

Citeste si:  Mascarea defectelor

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.