Mic-dejun sanatos

Te trezesti dimineata, te grabesti sa te pregatesti pentru munca si pleci fara sa iei micul-dejun. Poate ca iti cumperi un hot-dog pe drum sau ceva de la un fast-food sau de la o patiserie, asta daca ai norocul sa fie in drumul tau.
Din pacate, atunci cand vine vorba de sanatate, nimic din toate acestea nu sunt optiuni bune pentru a-ti incepe ziua.
Prima problema este o problema, pentru ca inseamna ca incepi ziua pe stomacul gol. Asta inseamna ca in timp ce tu muncesti nivelul zaharului din sange va scadea periculos de mult. Rezultatul: ai nevoie de ceva dulce, ceea ce inseamna o alegere nesanatoasa.
A doua problema este de asemenea o problema reala, pentru ca micurile dejunuri traditionale nu vin de obicei in arome sanatoase. Iata cateva optiuni pe care oamenii le fac la micul-dejun:
1. Prea multe dulciuri sau carbohidrati
Clatite, paine prajita, cereale cu zahar, etc.
2. Prea multe grasimi
Oua prajite, bacon, carnati, crema de branza.
Si atunci ce ne mai ramane? De fapt, sunt multe optiuni. Printre acestea se numara urmatoarele:
– seminte
– migdale
– cirese
– putina miere
-lapte
– cereale integrale
– branza tofu
– ceapa
– ardei sau orice alte legume
– iaurt
– grapefruit
– paine integrala prajita
– unt de migdale
– salata de fructe proaspete
– oua fierte
Acestea sunt doar cateva dintre alimentele pe care le poti consuma la micul-dejun. Nu uita ca inainte de a te ajuta sa-ti pastrezi silueta, micul-dejun trebuie sa iti dea energie pentru a putea sa functionezi la parametrii maximi pe tot parcursul zilei.

Citeste si:  Schimba-ti parfumul

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.