Modalitati simple de a arde 100 calorii

Pentru a fii in forma si pentru a atinge greutatea dorita, trebuie sa iti pui ambitia la bataie. Este adevarat ca acest lucru poate sa fie coplesitor uneori. In timp ce efortul sustinut este cheia atingerii telurilor noastre, obiectivele mici si sanatoase pot adauga si pot impacta sanatatea noastra. De exemplu, arderea a doar 100 de calorii pe zi se poate traduce in 10 kilograme pierdute pe an. Descopera cateva moduri nedureroase, amuzante si usoare in care poti sa arzi 100 de calorii pe zi.
Renuntarea la 100 de calorii pe zi poate parea un tel mic, nesemnificativ, dar poate sa fie modul perfect pentru a obtine o talie de viespe si un corp mai tonifiat. In timp ce 100 calorii pe zi nu inseamna foarte mult, daca arzi 100 de calorii in plus in fiecare zi, vei arde 36 500 calorii pe an, ceea ce este un lucru cu adevarat impresionant daca incepem cu adevarat sa ne gandim la asta. Pentru a atinge acest tel nu ai nevoie sa faci prea mult efort sau sa schimbi rutina zilnica. De fapt, poti sa obtii beneficiile folosind pur si simplu timpul putin mai eficient sau persistand intr-o activitate pe care in mod normal o faci pentru mai mult timp. Iata cateva idei simple si amuzante pentru a-ti atinge telul astazi:
1. Probeaza-ti hainele timp de 15 minute
Fie ca incerci sa gasesti outfitul ideal pentru o intalnire sau cauti obiectele perfecte pentru a-ti adapta garderoba, poti sa arzi 100 de calorii daca grabesti procesul un pic. Cumparaturile nu sunt numai un mod terapeutic, dar este de asemenea un mod amuzant de a-ti tonifia corpul. Probarea hainelor te face sa te rasucesti corpul in diferite directii folosindu-ti muschii.
2. Sari coarda timp de 12 minute
Nu ai starea necesara pentru a-ti face exercitiile cardio de 30 de minute obisnuite? Nu iti face griji: doar a sari coarda viguros poate sa fie benefic. Acesta este un mini workout amuzant si rapid care te va lasa energizata si tonifiata si te va scapa de vina de a fi sarit pentru workoutul obisnuit. Voleiul jucat timp de 13 minute este o alternativa amuzanta. Daca preferi un workout rapid fa pushupuri timp de 10 minute.
3. Joaca bowling timp de 34 minute
Daca iesi cu prietenii, bowlingul poate sa fie o modalitate excelenta de a-ti antrena muschii in timp ce te distrezi si socializezi cu prietenii.
4. Canta la chitara si pian
Te gandesti ca muzica si slabirea nu are nimic in comun? Mai gandeste-te odata. Cantarea la pian timp de 35 de minute sau la chitara timp de 45 de minute este o modalitate excelenta pentru a imbunatati aptitudinile si a te relaxa in acelasi timp.

Citeste si:  Remodelarea sanilor prin terapia vacuum

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.