Secretele unei cure de slabire eficace

1) Mesteca bine alimentele.
Este un mod simplu de a evita balonarile produse pe neaseptate care urmeaza dupa ce inghiti pe nemancate si de a reduce timpul digestiei. Cu alte cuvinte, daca mananci incet, te vei satura mai repede si, deci vei manca mai putin.
2) Limiteaza cruditatile.
Sigur ca legumele crude sunt bune pentru sanatate datorita continutului mare de vitamine. Totusi, nu trebuie sa abuzezi de ele. Consumate in cantitate prea mare, cruditatile umfla stomacul si irita intestinul. Daca te balonezi usor, nu depasi 75g de legume crude pe zi (de exemplu, 3 linguri de morcovi rasi) si mananca-le la inceputul mesei. Aciditateaotetului sau a lamaiei din sosul pentru asezonare stimuleaza secretia sucurilor digestive si faciliteaza digestia.
3) Curata fructele de coaja.
Tot ce irita intestinul face sa-i varieze acestuia volumul. Evita curele exagerate de ananas si de cirese. Daca-ti plac foarte mult strugurii, inlatura-le coaja.
4) Mananca fibre alimentare.
Consumand regulat fibre, vei evita constipatia si senzatia de balonare. Fibrele continute in cereale, fructe si legume fierte au proprietatea de a se umfla cu apa. Intestinul astfel dilatat se contracta si peermite tranzitul bolului alimentar. In principiu, 25 de grame de fibre sunt suficiente pentru a preveni tulburarile intestinale. Mai mult de 25 g devin iritante pentru intestin si pot provoca o colita. Pentru ca fibrele sa fie eficace, nu uita sa bei apa multa.
5) Nu inghiti aer.
E bine sa mesteci, dar nu guma de mestecat, si nu toata ziua. Acest lucru antreneaza absortia unei mari cantitati de aer care umfla inutil stomacul. La fel si bauturile gazoase si fumatul.
6) Atentie cand bei.
Un exces de bautura in timpul mesei antreneaza o diluare a sucurilor gastrice, care devin mai putin eficace. Digestia este incetinita, si abdomenul are tendinta sa se umfle. Nu bea n ici cald, nici rece, pentru ca se perturba functionarea organelor digestiei.
In concluzie, ca sa ai o talie de invidiat, nu trebuie sa sari peste mese. Este necesar sa-ti pui putina ordine in obiceiurile alimentare.

Citeste si:  Design de garderoba online

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.