fbpx

La Perla tinteste o crestere de 8% a veniturilor in 2013

Monobrandul de lenjerie intima de lux La Perla vizeaza pentru acest an o crestere a veniturilor cu 8%, comparativ cu 2012. In primul an de prezenta in Romania, monobrandul La Perla a realizat o cifra de afaceri de 280.000 de euro.

Primul magazin monobrand La Perla din tara, care ocupa o suprafata de 68 de metri patrati, are deja o baza fidela de peste 400 de clienti. Valoarea medie a bonului de cumparaturi este de circa 800 de euro.

foto

„Pe partea de lenjerie intima nu exista in tara un produs de calitatea La Perla. Suntem de un an pe piata si inca ne sosesc clienti noi in magazin. Unii dintre ei cunosc bine brandul, dar sunt destui si cei pe care ii consiliem noi, acum, sa-l descopere. O dovada clara ca era nevoie de un astfel de brand in Romania este bilantul anual: rezultat financiar bun intr-un context economic foarte dificil”, declara Camelia Tomoiaga, manager La Perla Romania.

foto

Primul an de prezenta pe piata locala a brandului italian La Perla a fost marcat printr-un eveniment organizat impreuna cu Camera de Comert Italiana, gazduit de sala Hotelului Hilton, „Le Diplomat”, la care au participat 250 de persoane, printre care si ambasadorul Italiei in Romania, Diego Brasioli, presedintele Camerei, Guilermo Frinzi, dar si oameni de afaceri, diversi colaboratori si reprezentanti media. In cadrul evenimentului a avut loc o prezentare de lenjerie intima marca La Perla.

Citeste si:  De ce iubim pantalonii

foto

Colectia La Perla pentru sezonul primavara/vara 2013 este disponibila in Romania, in magazinul La Perla de pe Calea Victoriei 118.

# # #

Despre La Perla

Povestea La Perla incepe in 1954, in Italia, la Bologna, cand Ada Masotti ?i familia ei au deschis un atelier pentru creat corsete. Ada Masotti era denumita „Foarfeca de Aur” pentru abilitatea de a croi si cea mai rafinata lenjerie din oras. In alegerea numelui brandului pentru propriul atelier, Ada Masotti s-a inspirat din cutia captusita cu catifea rosie in care isi prezenta creatiile ca pe niste adevarate bijuterii. Astfel, a ales numele celei mai feminine si armonioase bijuterii: perla. Cativa ani mai tarziu, micul atelier a devenit o prospera companie. Astazi, La Perla este un lider mondial pe segmentul de lenjerie si articole de plaja, cu peste 220 magazine deschise in lume, dintre care 70 de francize, si venituri de 120 de milioane de euro in 2011.

Citeste si:  Cum s-au imbracat vedetele la MTV Music Awards 2010?

foto

Renumitul brand italian La Perla a intrat in Romania, in regim de franciza, la sfarsitul lui februarie 2012.

foto

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.