Me, Myself by Adidas

Adidas introduce campania `Me.Myself’; o abordare distincta si inpirata a initatitivelor de marketing care au ca target femeia. Campania ‘Me. Myself’ ilustreaza individualitatea, încrederea si motivaÅ£ia. Conceptul prinde viaţă printr-o serie de portrete detaliate ale unor femei din întreaga lume, prezentate în momente-cheie ale obiÅŸnuitelor sedinÅ£e de fitness ÅŸi ale vieÅ£ii de zi cu zi. Campania prezintă femei necunoscute alături de vedete din sport reprezentative pentru adidas, precum Ana Ivanovic, jucătoare de tenis, vedeta de baschet Candace Parker, sportiva taekwondo Iridia Salazar ÅŸi jucătoarea de volei Miwa Asao.

“Noua filosofie adidas Me. Myself mă inspiră, deoarece arată femeile ca şi persoane singulare; arată că toate avem lucruri pe care le facem în mod diferit, indiferent la ce nivel de performanta ne aflăm”, spune Ana Ivanovic, vedeta de tenis adidas.

Citeste si:  From Russia with love !

‘Me. Myself’ este o serie de portrete sincere şi personale care surprind femeia , printr-o privire fugara, în momente intime chiar înainte, în timpul sau după ce au făcut sport. Aceste imagini scot în evidenţă aspecte cheie ale colecţiilor de primavară/vară 2009 adilibria, Clima 365, Yatra şi TECHFIT™ POWERWEB Yoga. Articolele de îmbrăcăminte sunt ilustrate în acţiune, demonstrandu-şi funcţionalitatea şi stilul – indiferent dacă se află în sala de sport, în parc sau la o întâlnire cu prietenii. Spiritul şi esenţa `Me.Myself` sunt despre concentrarea atenţiei şi atribuirea importanţei cuvenite femeii însăşi. Campania constă în abordarea proaspătă şi inovativă a tuturor domeniilor de acţiune ale femeilor şi înseamnă o mai clară identitate în ceea ce priveşte produsul şi modalitaţile de promovare ale acestuia la punctul de vanzare, prin PR, digital şi alte instrumente de comunicare.

Citeste si:  Iutta lanseaza online colectia Maiastra printr-un chestionar interactiv si un preview exclusiv

O parte importanta a campaniei consta in lansarea noului website adidas pentru femei, care conţine un instrument inovativ de stil ce permite utilizatorilor să creeze şi să îşi personalizeze paleta de culori în aşa fel încât să combine şi să potrivească ţinute în timp ce navigheaza printre stilurile cheie şi produsele prezentate în colectia adidas pentru femei.

Citeste si:  Hainutele de iarna pentru copii

Campania de print ATL scoate în evidenţă imagini iconice ale portretelor şi include o naraţiune ce constă într-un instantaneu personal al stilului lor de viaţă şi al motivaţiilor lor. Copywriterul foloseşte numele reale ale femeilor şi va afirma de asemenea ce pare la prima vedere, vârsta acestora. Numărul reprezintă de fapt o trimitere la o naraţiune către ea însăşi şi produsul pe care il poartă, asigurând o înţelegere personală a dedicaţiei şi angajamentului său.

Notă: adidas oferă produse din două divizii diferite: Sport Performance (tehnologii de vârf) şi Sport Style (Fashion Group and Originals). Gama de femei adidas face parte din divizia adidas Sport Performance.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.