fbpx

Rue des Trucs primavara/vara 2011

Rue Des Trucs este un brand nascut din dorinta de a crea piese basic inspirate de trendurile internationale, de cultura urbana si stilul strazii. Semnatura brandului consta in minimalism, liniile curate, fluiditatea si libertatea siluetelor, surpriza unor detalii si volume naturale care dau acel efortless look.

Rue des Trucs este un brand care reprezinta design, maiestrie si moda eliberatoare. Datorita alegerii de a crea vestimentatie confortabila si usor de purtat, Rue des Trucs promoveaza linii curate, materiale fine si croieli in care oricine arata bine, smart si sofisticat. Designerii de la Rue des Trucs cred ca frumusetea se afla in idei simple si ca hainele pot construi o tinuta frumoasa, dar nu pot fi un substitut pentru atitudine si caracter!

Citeste si:  Trend report primavara 2012 - pastel

foto

Pentru mai multe fotografii, click aici.

Noua colectie pentru primavara/vara 2011 Rue Des Trucs vorbeste despre eleganta clasica si versatilitate. Un lux tradus prin calitate si designul forever in. O colectie in care grafismul si culorile pastel specifice anilor 60 se imbina cu eleganta si glamour-ul anilor 70. Piesele sunt inspirate de feminitatea si jovialitatea Veruschkai, intr-o colectie care pastreaza liniile minimaliste si fluiditatea specifice Rue des Trucs.

Citeste si:  Sfaturi de stil de la staruri

foto

Cum declara chiar megamodelul Veruschka despre sine, atitudinea acestui sezon nu este inspirata de moda, ci de drama si stralucirea individuala. Sifonuri de bumbac, matase, materiale fine si fluide, culori neutre, nuante pastel; transparente si detalii pronuntate, pentru un plus de pretiozitate. Peste toate, principiul Rue des Trucs se reafirma: libertatea personala si simplitatea sofisticata.

foto

Pentru mai multe fotografii, click aici.

Citeste si:  Evenimentele saptamanii in moda!

Designerii Rue des Trucs, Simona si Andreea, marturiseau intr-un interviu recent: „Materialele lejere, placute vizual dar si la atingere, ne definesc cel mai bine creatiile, toate avand la baza fibre naturale (bumbac, matase, lana). In procesul de creatie a unei colectii, alegerea materialelor este pe acelasi plan cu designul si realizarea pieselor. Designul unei haine este important, dar calitatea materialului si senzatia placuta la atingere, atunci cand o porti, sunt covarsitoare. De aceea preferam sa nu ne punem eticheta pe haine care nu ne reprezinta.”

Un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.