5 tipuri de dulciuri pe care le poti savura atunci cand urmezi o dieta

Nu înseamna totusi ca poti sa dai iama la cofetarie! Este vorba despre cinci specialitati dulci, ce contin o doza redusa de zahar si care ajuta la o buna functionare a organismului tau.1. Ciocolata neagra. Studii recente arata ca ciocolata amaruie, consumata cu moderatie, aduce un aport de energie si vitalitate organismului. Ciocolata neagra contine substante hranitoare si vitamine, cum ar fi zincul, fierul, magneziul. Mai mult, în ciocolata se gasesc antioxidanti asemanatori celor din vinul rosu sau din boabele de struguri, ce regleaza fluxul sangvin si previn atacul de cord.2. Batoanele cu cereale. Chiar daca le manânci dimineata la micul dejun, sau în timpul zilei ca si gustari, batoanele cu cereale integrale sunt foarte gustoase si sanatoase. Amestecul de orez expandat, orz, grâu, ovaz o sa îti dea energie si putere, deoarece contin foarte multe fibre si vitamine si putine grasimi si calorii.3. Fructele confiate. Daca si ai chef sa rontai ceva bun în fata televizorului, alege fructele confiate. Cirese, pierisici, prune, caise, smochine sau stafide, toate aceste bunatati îti vor potoli pofta de dulce si o sa aduca un aport de vitamine corpului tau.4. Mierea. Elixir al tineretii si al sanatatii, mierea contine numerosi antioxidanti si foarte multe vitamine. O lingurita de miere savurata atunci când vrei sa manânci ceva bun, o sa îti potoleasca pofta si o sa îti hraneasca corpul.5. Migdalele, alunele de padure, fisticul si nucile Caju. Vei spune probabil ca sunt sarate, nu dulci si ai dreptate! Însa ele contin adevarate depozite de vitamine, minerale si proteine, dintre care se fac remarcate magneziul si vitamina E, esentiale pentru o buna fuctionare a organismului si sunt ideale pentru a-ti satisface poftele culinare pacatoase. Fibrele continute de aceste fructe, ce fac parte din categoria nuciferelor, au proprietati nutritive si chiar de înfrumusetare! Consumul a minim trei migdale pe zi, o sa iti revigoreze podoaba capilara, dându-i o stralucire de diamant!
Nu înseamna totusi ca poti sa dai iama la cofetarie! Este vorba despre cinci specialitati dulci, ce contin o doza redusa de zahar si care ajuta la o buna functionare a organismului tau.1. Ciocolata neagra. Studii recente arata ca ciocolata amaruie, consumata cu moderatie, aduce un aport de energie si vitalitate organismului. Ciocolata neagra contine substante hranitoare si vitamine, cum ar fi zincul, fierul, magneziul. Mai mult, în ciocolata se gasesc antioxidanti asemanatori celor din vinul rosu sau din boabele de struguri, ce regleaza fluxul sangvin si previn atacul de cord.2. Batoanele cu cereale. Chiar daca le manânci dimineata la micul dejun, sau în timpul zilei ca si gustari, batoanele cu cereale integrale sunt foarte gustoase si sanatoase. Amestecul de orez expandat, orz, grâu, ovaz o sa îti dea energie si putere, deoarece contin foarte multe fibre si vitamine si putine grasimi si calorii.3. Fructele confiate. Daca si ai chef sa rontai ceva bun în fata televizorului, alege fructele confiate. Cirese, pierisici, prune, caise, smochine sau stafide, toate aceste bunatati îti vor potoli pofta de dulce si o sa aduca un aport de vitamine corpului tau.4. Mierea. Elixir al tineretii si al sanatatii, mierea contine numerosi antioxidanti si foarte multe vitamine. O lingurita de miere savurata atunci când vrei sa manânci ceva bun, o sa îti potoleasca pofta si o sa îti hraneasca corpul.5. Migdalele, alunele de padure, fisticul si nucile Caju. Vei spune probabil ca sunt sarate, nu dulci si ai dreptate! Însa ele contin adevarate depozite de vitamine, minerale si proteine, dintre care se fac remarcate magneziul si vitamina E, esentiale pentru o buna fuctionare a organismului si sunt ideale pentru a-ti satisface poftele culinare pacatoase. Fibrele continute de aceste fructe, ce fac parte din categoria nuciferelor, au proprietati nutritive si chiar de înfrumusetare! Consumul a minim trei migdale pe zi, o sa iti revigoreze podoaba capilara, dându-i o stralucire de diamant!

Citeste si:  Alimentele cu arome de fructe nu contin niciun pic de fruct

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.