Sanatatea femeilor

Ti se pare greu sa gasesti o balanta intre munca si familie? Te-ai gandit vreodata ca ai nevoie de o pauza? Este dovedit din punct de vedere medical ca femeile sunt mult mai predispuse la imbolnaviri decat barbatii. Sanatatea femeilor are nevoie de extra ingrijire si atentie. Constitutia lor este foarte diferita si necesita ingrijire speciala. Importanta ingrijirii nu este inteleasa de multe femei. Dar mai devreme sau mai tarziu ele vor intelege. Si cu cat acest lucru se va intampla mai devreme, cu atat va fi mai bine pentru ele. Iata cateva sfaturi de sanatate, care ar trebui urmate.
Ingrijirea sanatatii unei femei in majoritatea timpului ocupa mult. Ingrijirea unei femei inseamna extra nutritie si atentie speciala atunci cand depasesc de varsta de 30 de ani. Ele ar trebui sa urmeze anumite sfaturi specifice in ceea ce priveste dieta, luarea in greutate si slabirea organismului. Exista boli care incep cu simple simptome, dar care pot merge la extreme daca atentia adecvata nu este asigurata. Asa ca daca ai putea sa urmezi macar cateva din sfaturile pe care medicii ni le dau ar fi bine.
Exista o varietate de reviste pentru femei si pentru sanatatea acestora.
Sfaturi pentru sanatatea unei femei
Ar trebui sa incerci sa bei multa apa. Cel putin 8-12 pahare de apa ar trebui consumate pe zi de catre o persoana adulta. Dezvolta o dieta sanatoasa si consuma cat mai multe fructe proaspete, legume verzi, si mancaruri bogate in fibre, seminte si cereale. Mareste doza de proteine si include carbohidrati in dieta ta. O dieta bogata in calciu este de asemenea esentiala pentru femeile care au tendinta sa sufere de osteoporoza dupa ce intra la menopauza. Ar trebui sa faci cateva exercitii fizice, yoga zilnic, pentru a te mentine in forma. Acest lucru te va ajuta cu siguranta sa ramai activa pentru o perioada lunga de timp.
Doctorii si expertii in fitness din toata lumea recomanda o dieta echilibrata, bogata in proteine si saraca in grasimi si carbohidrati. Dieta trebuie sa contina neaparat suficiente vitamine si minerale pentru imbunatatirea imunitatii si performantei mentale. Bea suficienta apa. Sucurile din fructe proaspete sunt bune pentru sanatate. Este bine sa consumati si ceaiuri zilnic.
Micul-dejun este masa cea mai importanta din timpul zilei, de aceea nu trebuie sa sarim peste el sub nici o forma.

Citeste si:  Jumatate dintre romancele din orase risca sa aiba bebelusi cu malformatii congenitale

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.