Greselile tipice noului angajat

Please select a featured image for your post

Esti la primul tau job? Felicitari! Stiu ca ai emotii, stiu ca iti faci o mie de ganduri referitoare la cum va fi acuma ca ai pasit de pe bancile facultatii in spatele unui birou al unei companii importante, dar lasa emotiile deoparte si citeste cu atentie ghidul nostru, pentru a te asigura ca nu faci nici una din greselile tipice noului angajat.

Nu vinde orice, oricui! Elanul tau ca si agent de vanzari este de nestavilit si cu totii te apreciem pentru asta, dar intereseaza-te inainte de a da telefoane de misiunea si targetul firmei pentru care lucrezi. De exemplu, afla care sunt clientii tinta, incerca sa obtii de la colegi o lista cu rauplatnicii sau cu cei care au fost nemultumiti de produsele voastre si s-a lasat cu scandal, tocmai pentru a nu te regasi in situatia stupida se a vinde produse unor oameni care nu doar ca nu au nevoie de ele, dar care sunt si in razboi cu firma ta.
Citeste si:  Greselile frecvente ale noilor angajati
Dramuieste-ti bugetul! Chiar daca nu ti s-au impus limite exacte referitoare la un plafon lunar de cheltuieli pe care poti sa le faci, incearca totusi sa fii limitat!
Atunci cand faci cheltuieli duble decat profitul lunar pe care il aduci in interiorul firmei, este clar ca sansele ca tu sa fii numit „angajatul model” scad considerabil. De exemplu, nu consuma benzina firmei in scop personal, mai ales daca in luna respectiva nu ai facut nici macar un contract care sa aduca firmei un profit de pe urma muncii tale. Fructifica toate resursele! La extrema cealalta a cheltuitorului este cel care nu befeciaza din plin de resursele oferite de firma. Profita de cei care ofera servicii ieftine, foloseste-ti minutele gratuite de pe telefonul de serviciu pentru a stabili intalniri cu diversi clienti, exploateaza la maximum orice resursa tehnologica si umana care iti e pusa la dispozitie.
Citeste si:  Personalitate si stil de la Natural Collection
Pastreaza o atitudine ok! Chiar daca e necesar sa pastrezi o atitudine business fata de clienti, nu uita ca afacerile se bazeaza in primul rand pe relatii si deci in spatele oricarui contract, indiferent cate pagini are, ce clauze si penalitati prevede, se bazeaza pe relatia de parteneriat si de multe ori aceasta conteaza mai mult si asigura mai multa incredere decat orice tip de contract. Desi unele relatii, cum ar fi cele cu autoritatile, necesita un anumit grad de formalitate, insa majoritatea relatiilor parteneriale se bazeaza pe incredere, prietenie si respect recipoc.
Citeste si:  Copiii devin designeri cu FashionUP.ro
Fii tu insuti! E clar ca acum ca ai un job important nu o sa mergi la birou in pantaloni scurti si adidasi, asta e de la sine inteles. Dar cu toate acestea, nu lasa ca hainele pe care le imbraci sa iti schimbe personalitatea. Nu adopta atitudinea de om de afaceri important cand tu lucrezi abia de 2 saptamani ca si agent de vanzari, nu iti cumpara 3 celulare ca sa pari important, cand tu ai nevoie doar de unul. Chiar daca a ocupa o anumita functie impica a anumita tinuta, nu uita sa adopti tinuta si atitudinea cea mai apropiata de imaginea a reala. Nu lasa ca omul de afaceri din tine sa se indeparteze de cine esti tu cu adevarat!


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.