fbpx

Arta ascultarii

Odata ce ai invatat cum sa iti asculti angajatii, aptitudinile tale manageriale se vor imbunatati in mod considerabil. Vei comunica mai bine si vei rezolva mai multe probleme. Iata cateva exercitii care iti vor imbunatati ascultarea.
Curata-ti biroul atunci cand trebuie sa te intalnesti cu angajatii. Daca acestia vor vedea pe birou un teanc de dosare si hartii, s-ar putea sa nu mai „stralucesti” atat de mult in fata lor. Curata-ti biroul pentru fiecare conversatie cu un angajat, ca sa poti sa-ti concentrezi atentia asupra a ceea ce ai de spus.
Care este culoaea ochilor angajatilor tai? Antreneaza-te in a observa culoarea ochilor la inceputul fiecarei conversatii. Asigura un contact vizual foarte bun, care duce la conversatii mai productive. Ai grija insa, nu te concentra atat de mult la culoarea ochilor incat sa nu mai auzi ceea ce ti se spune.
Obisnuieste-te sa pui intrebari in loc de afirmatii. Daca pui intrebari, vei incepe un dialog si nu stii niciodata ce ai putea sa inveti.
Nu bombarda cu intrebari de indata ce angajatul a terminat ce avea de spus. Pare ca mai degraba ti-ai formulat replica decat ai ascultat.
Nu zambi tot timpul. Multi manageri fac asta, pentru ca se gandesc ca transmit un mesaj prietenos. Se poate, dar oamenii il confunda uneori cu o absenta mentala, sau un semn ca nu ii iei prea in serios. Pastreaza-ti zambetul pentru remarcile amuzante.

Citeste si:  David Bisbal in Romania
Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.