Prioritizare sarcini

Te simti deseori coplesita de cantitatea de munca pe care o ai de facut? Intalnesti piedici constante si deadline-uri coplesitoare? Sau simti uneori ca uiti ceva ce este foarte important de facut?
Toate acestea sunt simptome ca nu iti prioritizezi corect lista cu lucrurile pe care le ai de facut. Prioritizarea listelor este o sarcina foarte importanta de care trebuie sa ai grija. Cele mai importante taskuri, sarcini pe care le ai de facut trebuie sa fie in topul listei si cele mai putin importante in josul listei.
Desi pare simplu de facut, lucrurile se pot complica din momentul in care te apuci de treaba.
Pastrand o lista cu prioritizari te asiguri ca iti notezi toate sarcinile pe care le ai de facut. Acesta este un lucru esential intrucat nu vei mai uita lucrurile. Si prioritizarea sarcinilor inseamna ordinea in care iti vei desfasura munca.
Incepe prin a-ti nota pe hartie toate sarcinile pe care trebuie sa le faci si daca sunt sarcini complexe imparte-le, divide-le in componentele sale. Daca si acestea par mari, divide-le din nou. Fa acest lucru pana ajungi la tot ce ai de facut. Aceasta poate sa fie o lista imensa si intimidatoare, dar pasul nostru urmator o poate face manevrabila.
Citeste toate activitatile pe care le-ai notat alocandu-le prioritizari incepand cu litera A care inseamna foarte important, foarte urgent, pana la litera F, care inseamna neimportant, sau mai putin important si mai deloc urgent. Daca prea multe sarcini au o prioritate mare, atunci citeste lista din nou si imparte-le pe cele cu calificativul A. Odata ce ai facut acest lucru, rescrie lista in ordinea prioritatilor.
Vei avea atunci un plan precis pe care il vei putea folosi pentru a elimina problemele cu care te confrunti in momentul de fata. Vei fi capabila sa manevrezi sarcinile cu o mai mare usurinta.

Citeste si:  Cea mai indepartata insula din lume

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.