Strategii de marketing extindere afacere

Companiile mici isi pot extinde afacerea in doua moduri de baza: cresterea vanzarilor si profiturilor de la clientii existenti sau atragerea de noi clienti. Companiile mici isi pot extinde de asemenea afacerea prin reclame, publicitate si prin promotii introducand produse noi sau intrand pe noi piete. Strategiile de marketing pentru a extinde afacerea include ofertele premium si diferetierea produsului.
Ofertele premium le permite clientilor sa obtina mai multe produse la un pret mai scazut decat procurarea fiecarui produs individual.
O strategie de penetrare a pretului este deseori folosita pentru introducerea produselor noi, unde un produs este oferit la un pret relativ scazut.
Unele companii pot folosi o strategie de diferentiere a produsului pentru a extinde afacerea. Diferentierea produselor pot ajuta compania sa isi creasca preturile si profiturile si sa isi mareasca de asemenea si numarul clientilor.

Citeste si:  Spune-mi ce zodie esti ca sa-ti spun cat de stilata esti

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.